Dovio garažas

Parodyk savo rc garažiuką, kokius modelius turi ar turėjai.
User avatar
DovisS14
PapaDrift
Posts: 140
Joined: Sun May 10, 2015 2:39 pm
Location: Vilnius
Team: VilniusSliders
Contact:

Dovio garažas

Post by DovisS14 » Fri May 22, 2015 12:29 pm

Hi, visiems. Radijo bangomis valdomais modeliais užsiiminėju jau nuo 2006 metų, buvo metai kai viską laikinai sustabdžiau ir dalinai nebe užsiiminėjau rc modeliavimu, nes buvo mokslai ir kiti hobiai svarbiau. :D
Tai pati pati paprasčiausia važiuoklė su kuria pradėjau savo karjerą buvo HPI E10. Tada susipažinau su Rimvydu, kuriam priklausė ehpi.lt su jo pagalba sužinojau kaip viskas veikia ir t.t. Kiek įmanoma užbombinau e10, pavažinėjau biški LASA treniruotėse, biški vingio parke padriftindavau, bet dar nebuvau stipriai užsikabinęs rc modeliavimu. Visad norėjau labiau slysti šonu nei grip'inti, o rc drifterių iš Vilniaus tuo metu nebuvo, nebuvo su kuo pavažinėti. Pabodo biški su e10 važinėti, pinigų dar tuo laiku neuždirbinėjau, kad įsigyti normalesnį modelį, tai nusprendžiau stabdyti šį reikalą. Užsispaudžiau su mokslais, atsirado kiti hobiai susiję su būsimom studijom ir rc driftas metams laiko buvo išbrauktas iš mano gyvenimo. Karts nuo karto perversdavau naujienas.
Po metų laiko, grįžau i rc driftą, taip kad gimtadienio proga giminės sunešė pinigus įsigyti automobiliui, o aš nusipirkau HPI Sprint2 važiuoklę. ir už likusius susikomplektavau elektroniką ir dar pasidėjau juodai dienai, visokiems taisymams ir mod'ams. Taigi namie buvo 2 pilnai važiuojantys modeliai. Ir masčiau, kad reikėtų įtraukti ir brolį į šį hobį. Brolis irgi susidomėjo, pradėjom važinėtis. Pradėjau ir forume reikštis po truputį, susiradau, kad pora berniokų renkasi pasivažinėti prie Siemens arenos ir oze. Susirašėm, pasidarėm treniruotę ir taip po truputį, po truputį pradėjo mūsų vilniškių besitreniruojančių daugėti ir daugėti sparčiai. Iš Vilniaus buvom dviese su tokiu Mantu aka Galdiatus, kurie rodėm iniciatyvą treniruotis. Pradėjau masiškai skaityti užsienio forumus, gaudytis idėjas ir užsimezgė galvoje, kad reikia įkurti Vilniaus rc drift klubą. Forume visi didieji miestai jau turėjo klubus, skelbdavo treniruočių laikus. Nu ir ką, padarėm klubą. Hello Kitty drift performance team, pirminis klubo pavadinimas. Kol buvom jauni pavadinimas kaip ir cool atrodė, japoniškas toks, nuotaikingas, klubo spalvos rožinė su pilka ir balta. Treniruotes iš Ozo, po pykčių su LASA, perkėlėm į Vingio parką. Būdavo tikrai awesome, tiek susirinkdavo žmonių, tiek dalyvių su modeliais būdavo palei 20 su virš. Pradėjo į klubą rinktis žymiai vyresni žmonės, tad pamasčiau, kad visgi Hello Kitty, ne lygis ir pervadinom klubą į dabartinį pavadinimą VilniusSliders. Oj seni laikai..... Buvo tikrai cool, į varžybas suvažiuodavo nemažai žmonių. Prisimenu Panoramoje 55 dalyviai, varžybos buvo tikrai cool.
Ok visgi garažo tema, reikia grįžti ir dar biški papasakoti apie turėtus modelius.
Taigi, nusprendžiau kad 2 modelių namie mažai ir reikia ralinio modelio. Nusipirkau HengLong Lightning, visiskas crap, ankstesnis savininkas su derva buvo priklijavęs ratus prie hubų, tad teko juos tiesiogine to žodžio prasme, numušti su kuvalda. :D :D :D :D :D :D
Sumačiau, kad reikia išsiparduoti. E10 iškeliavo į Daniją. Bičiukas su dropinta audi s4 universalu atmynė į Lietuvą, kad nusipirktu e10, nu ok. HengLonga iškeičiau i visiškai naują Lipo akumą. Ir sumasčiau, kad reikia patobulinti sprint2 važiuoklę. Su Mantu dviese skaitėm užsienio forumus ir galiausiai permetėm motorą į priekį. Smulkmenų visų nepasakosių, bet vėl sumasčiau parduot važiuoklę, ir pasiėmiau HB cyclone, įsigyjau brushless sistemą, antra savaite panardinau visa važiuoklę į balą, elektronika atlaikė. Cool. Važiuojam toliau. Po kurio laiko iškeičiau cycloną į pro4 važiuokle. Patiko kaip važiuoja kardaninė važiuoklė. Tada sumačiau kad noriu offroado. Nusipirkau HPI Savage iš Laurio. Iš Rimvydo nusipirkau galingą nitro motorą ir drąskiausi su tuo offroadu. Kas pamena įvykį kur atsijungė valdymas ir nulėkė į vaikų žaidimo aikštelę, tas savage, tada man buvo pilnos kelnės, o kitiems buvo proga pasijuokti.
Atėjo kalėdos, norėjau nusipirkti kažkokią naują važiuoklę, vis žiūrinėjau į yokomo drb, tokią, kokią dabar turi Rokasz. Bet Rimvydas įsiūlė HB TC-FD važiuoklę, tipo naują, dalių vietoje yra, o ir kainą labai gerą pasiūlė, nu ir paėmiau aš tą TC-FD. Pirma normali važiuoklė su motoru priekyje. Važiavo puikiai. O garažas atrodė taip: savage, pro4 ir tcfd. Išlindo superinis dealas ebay. Pro4 Atsushi Hara edition važiuoklė pilnai tiuninginė, nauja neišpakuota. Nu ir paėmiau aš ją. jau garažas gan didelis, dalių visur pilna, namai kvepia nitro kuru nuo savage. Nu sumasčiau parduoti savage, galvoju daug negausiu už jį, bet verta pabandyti. Ir taip gavosi kad komandos draugas iškeitė savage i pro4 rtr. Nu ir reziume 3 pro4 važiuoklės, 2 rtr ir viena tuščia, bet retesnė. Iškomplektavau aš jas, paleidau dalimis ir surinkau vieną tą retesnę ir pasilikau sau, pastačiau ant lentynos. Tada buvo tarpas, kai apsistojau ties vienu modeliu, tuo tcfd ir jį modinau. Vis masčiau , kad noriu kažko kruto, kažko reto ir dar niekam neturėto. Skaičiausi forumuose, tinklapiuose, ką gi čia nusipirkus. Pardaviau draugui pro4, gaila,nes taip ir nevažiavau su ta važiuokle. Pardaviau tcfd. Ir apie pusmetį neturėjau jokio modelio, per varžybas skolindavausi iš komandos draugų.
Na ir atsiradus aukso kasykloms, įsigyjau Oreolai SFR-01 modelį. Kai jį tik nusipirkau jų pagaminta buvo tik 5 vienetai. Vokietijoje vienas, vienas pas mane ir kiti likę pas gamintoją.
Dabar pinigų kišimas į rc driftą šiek tiek apstojęs, smarkiai apstojęs, nes garaže stovi normalus automobilis (Nissan Silvia S14), ruošiamas tiek kasdieniam naudojimui tiek išvažiavimui į street lygos etapus.
Daug čia prirašiau, kam įdomu, kam ne galit pasiskaityt, bandžiau visus rc modelizmo metus trumpai nupasakoti viename poste. O papasakoti yra tikrai nemažai apie ką.
Kėbulų net neminėsiu, nes jų daug ir įvairių buvo.
Apačioje sumesiu keletą foto, kurias turiu išsisaugojęs.
Senasis forumas, kaip ir miręs ,o rc driftą reikia populiarinti, palaikyti forumą aktyvų, tai kituose postuose dėsiu visa informaciją apie dabartinę važiuoklę, atliktas modifikacijas, kas kam įdomu, galėsite pasiskaityti.

O dabar fotografijos:

Fotografijos belenkaip sumestos, ne eilės tvarka, ne pagal chronologiją.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Valdymas nudažytas matine balta spalva su textura, nedarykit vaikai daigiau tokios klaidos. Pastoviai nešvarus :/

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Buvo ir crash'ų

Daugiau foto yra mūsų grupėje facebook'e
https://www.facebook.com/groups/vilniusrcdrift/photos/
Yokomo YD-2
Oreolai Ex-Zone/ Silvia S14
Oreolai SFR-01/ JZX100 (SOLD)
HPI Sprint2/ GS400 (SOLD)
HPI Baja Flux

Vorza
Posts: 4
Joined: Sun May 31, 2015 7:09 pm
Location: Kaunas

Re: Dovio garažas

Post by Vorza » Mon Jun 01, 2015 8:43 pm

Turiu tc-fd, gal patarsi kaip vairą modint?
Kokie hub'ai priekyje buvo sudėti?
---
HB TCX
HB TC-FD

User avatar
DovisS14
PapaDrift
Posts: 140
Joined: Sun May 10, 2015 2:39 pm
Location: Vilnius
Team: VilniusSliders
Contact:

Re: Dovio garažas

Post by DovisS14 » Tue Jun 02, 2015 3:08 pm

Oj su tcfd vairo modifikavimu reikia padirbeti. Reikia issifrezuoti gan ilga jungiancia detale. Pasikeisti standartines sakes i Y sakes, tada kai jos sudetos, reikia virsutiniu sakiu. Stebules dabar siulyciau deti MST, kurios turi reguliuojama king pin'a. Ir pusasius gali susideti mst prie to pacio,nes mst stebules guoliai visiskai kitokie nei pas tcfd. Del hubu, ju visiskai nereikia,jie tik trukdo.
Yokomo YD-2
Oreolai Ex-Zone/ Silvia S14
Oreolai SFR-01/ JZX100 (SOLD)
HPI Sprint2/ GS400 (SOLD)
HPI Baja Flux

Vorza
Posts: 4
Joined: Sun May 31, 2015 7:09 pm
Location: Kaunas

Re: Dovio garažas

Post by Vorza » Wed Jun 03, 2015 1:25 pm

Gal turi tos detalės brėžinius?
Turbūt tokia: http://www.rccrawler.com/forum/chassis- ... ifter.html
---
HB TCX
HB TC-FD

User avatar
DovisS14
PapaDrift
Posts: 140
Joined: Sun May 10, 2015 2:39 pm
Location: Vilnius
Team: VilniusSliders
Contact:

Re: Dovio garažas

Post by DovisS14 » Wed Jun 03, 2015 3:50 pm

Jo, turiu brezinius, galeciau ir isfrezuoti jei reikia
Yokomo YD-2
Oreolai Ex-Zone/ Silvia S14
Oreolai SFR-01/ JZX100 (SOLD)
HPI Sprint2/ GS400 (SOLD)
HPI Baja Flux

User avatar
DovisS14
PapaDrift
Posts: 140
Joined: Sun May 10, 2015 2:39 pm
Location: Vilnius
Team: VilniusSliders
Contact:

Re: Dovio garažas

Post by DovisS14 » Fri Jul 31, 2015 9:35 am

Gauta naujoji Oreolai vaziuokle, pavadinimu Ex-Zone. Ilagai laukta, nes nuo pirmuju foto vaziuokles iki releaso praejo pusantru metu. Vaziuokle turi galimybe keisti motoro pozicija, tiek gal, tiek pries priekinius ratus. Kardanas yra pasleptas vaziuokles dugne, tad galima akumuliatoriu stumdyti belenkaip, kaip nori. CS galimybes placios. Nereikia pirkti papildomu daliu ar dantraciu norint keisti cs. Viskas jau yra pacioje vaziuokleje, keiti vietom esancius dantracius ir keiciasi cs. Yra LSD diffas. Open difas su uzsiblokavimo galimybe. Norint uzblokuoti diffa, nereikia jo isimti is savo vietos, tiesiog pasuki ziedeli ir difas tampa solid. Diffo dantraciai yra lenkti, dar nematyta kad taip butu drifto vaziuoklese. Priekines sakes yra atnaujintos. Anoje Oreolai vaziuokleje, kuria turiu, sakes turejo sioki toki bug'a. Pastoviai atsisukinedavo varztas ir pradedavo klibeti sakes. Dabar padaryti stoperiai. Dar kitas dalykas tai naujieji knucklesai, jie turi reguliuojama king pin'a. Tiesiog atsukai varzteli, pastumei rata i kuria nori puse ir turi tau tinkama king pin'a. Vairo sistema sitame Oreolai modelyje yra panaudota slide, t.y. tarp triju guoliu slidineja plokstele ir stumdo traukes. Manau daugiau apie vaziuokle galesit pasiklausinet ir ja pamatyt per treniruotes ar varzybas.

Image

Keli kadrai is surinkinejimo. Sumontuosiu veliau video sioki toki.

Image

Image

Image

Image
Yokomo YD-2
Oreolai Ex-Zone/ Silvia S14
Oreolai SFR-01/ JZX100 (SOLD)
HPI Sprint2/ GS400 (SOLD)
HPI Baja Flux

User avatar
drawgas
Site Admin
Posts: 723
Joined: Sun May 10, 2015 2:29 pm
Location: Vilnius
Team: VilniusSliders
Contact:

Re: Dovio garažas

Post by drawgas » Fri Jul 31, 2015 12:50 pm

Jau mačiau gyvai, atrodo labai labai nice :)
VilniusSliders

R31House GRK Global RWD - Nissan S13 Koguchi, Toyota JZX100 Mark II, Nissan S14 Zenki
Sakura D3 CS 2.18 - Parduota
HPI Sprint2 Drift (stock) - Chevrolet Camaro

User avatar
DovisS14
PapaDrift
Posts: 140
Joined: Sun May 10, 2015 2:39 pm
Location: Vilnius
Team: VilniusSliders
Contact:

Re: Dovio garažas

Post by DovisS14 » Thu Sep 03, 2015 2:18 pm

Atėjo Oreolai 2015 FFA-Adjustable Damper MK.II. Kadangi jų jau nebėra pardavime, tad reikėjo pasiderėti su ponu Oreolai, kad jis surastų ir parduotų man juos. Surinkimo kokybė įspūdinga. Amortizatoriai specifiniai tuo, kad galima reguliuoti tepalo pralaidumą pačiame cilindre, neardant amortizatoriaus, kaip tikruose coiluose. Dar neišbandžiau amortizatorių. Vakare pabandysiu padaryti video, kaip skiriasi kiekvienas nustatymas.

Image

Image
Yokomo YD-2
Oreolai Ex-Zone/ Silvia S14
Oreolai SFR-01/ JZX100 (SOLD)
HPI Sprint2/ GS400 (SOLD)
HPI Baja Flux

User avatar
DovisS14
PapaDrift
Posts: 140
Joined: Sun May 10, 2015 2:39 pm
Location: Vilnius
Team: VilniusSliders
Contact:

Re: Dovio garažas

Post by DovisS14 » Fri Sep 04, 2015 6:34 pm

Na stai garazeli papilde dar vienas rimtas modelis. HPI Baja Flux.

Image
Yokomo YD-2
Oreolai Ex-Zone/ Silvia S14
Oreolai SFR-01/ JZX100 (SOLD)
HPI Sprint2/ GS400 (SOLD)
HPI Baja Flux

Ąžuolas
Posts: 131
Joined: Tue May 12, 2015 6:20 pm
Location: Vilnius
Team: VilniusSliders

Re: Dovio garažas

Post by Ąžuolas » Thu Oct 27, 2016 12:10 pm

O gali įdėti foto kaip atvo modelis atrodo dabar(su kėbulu)?
Tamiya TT01 Type E(not stock :!: ) - Subaru BRZ
Yokomo DP CUSTOM Basic RWD (Mix: Yokomo DPR, YD-2, Sakura D4) -Lexus IS-F

Post Reply